Krajowa Izba Doradców Podatkowych z Konkret PR i Unilob

Agencja Konkret PR oraz firma konsultingowa Unilob rozpoczęły współpracę z Krajową Izbą Doradców Podatkowych (KIDP) na rzecz kampanii public relations w zakresie promocji zawodu oraz samej instytucji KIDP. Na potrzeby tej kampanii, wcześniej współpracujące ze sobą firmy zawiązały konsorcjum.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy, agencja Konkret PR odpowiedzialna jest za doradztwo komunikacyjne w zakresie PR-u instytucjonalnego oraz budowanie wizerunku zawodu doradcy podatkowego, natomiast Unilob będzie prowadzić działania public affairs, w odniesieniu do projektu ustawy deregulacyjnej.

Konsorcjum wyłoniono w drodze przetargu, w którym uczestniczyły dwadzieścia trzy podmioty.

Za realizację kampanii public relations po stronie Konkret PR odpowiadają: Ewelina Ciuchta i Aneta Urbańczyk. Działania public affairs poprowadzi Witold Michałek, współwłaściciel firmy konsultingowej i doradczej UNILOB, ekspert ds. gospodarki, legislacji i lobbingu.

Umowa została podpisana do końca 2013 r., z możliwością przedłużenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"