Dom mediowy Optimedia uruchomił kampanię reklamowa nowego kremu Garnier Komfort Suchej Skóry. Celem kampanii jest wprowadzenie nowego produktu na rynek. Krem jest przeznaczony dla kobiet i służy łagodzeniu odczuwalnych na skórze skutków zimna. Duży zasięg kampanii zapewnić ma wykorzystanie czasu reklamowego w najpopularniejszych polskich kanałach telewizyjnych. Optimedia dołożyły także starań, by kampania toczyła się równolegle na okładkach i rozkładówkach wysokonakładowych tytułów prasy kobiecej. W wybranych pismach pojawią się próbki produktu.
Kampania jest utrzymana w tonacji biało-pomarańczowej. Spoty telewizyjne i ogłoszenia prasowe łączy postać modelki prezentowanej na białym tle i otoczonej białymi kłębkami waty. Zawsze widoczne jest również opakowanie produktu (tzw. packshot), które ma kolor pomarańczowy.

Spot telewizyjny trwa 30 sekund. Zgodnie z mediaplanem Optimedia spot pojawia się w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN7 i TV4. Dla potrzeb reklamy prasowej Optimedia wykupiły powierzchnię reklamową w pismach kobiecych: Olivia, Tina, Claudia, Poradnik Domowy, Naj, Pani Domu, Gala, Chwila dla ciebie, Przyjaciółka. Próbki nowego produktu pojawią się w: Olivii, Tinie i Przyjaciółce.











