KRISPOL i Łukasz Piszczek w nowej odsłonie kampanii "Gwarancja spokoju"

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Gwarancja spokoju marki KRISPOL we współpracy z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem. Producent oferuje inwestorom szybki i sprawny zakup kompletu stolarki do domu w salonach KRISHOME. GWARANCJA SPOKOJU Ambasador marki wcielił się w rolę Doradcy techniczno-handlowego, który odwiedza salony KRISHOME, pomagając klientowi podczas wyboru bram, okien, rolet i drzwi. Krótkie, zabawne sceny pokazują, z jakimi wyzwaniami spotykają się inwestorzy budujący dom i jak ważna jest tytułowa Gwarancja spokoju. Cykl materiałów będzie pojawiał się na kanale KRISPOL na Youtubie, przez cały wrzesień. Co tydzień będzie emitowany kolejny spot z piłkarzem. – W roku 2019 stawiamy mocny akcent na rosnący trend digitalizacji i contentu wideo. Lustrujemy badania, przeglądamy raporty i jesteśmy świadomi, że to Internet jest miejscem, w którym klient najczęściej spotyka się z marką. Nowe realizacje z ambasadorem są elementem długofalowej strategii – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL. Gwarancja spokoju to jeden z elementów konsekwentnie prowadzonej przez producenta strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup jest premiowany dodatkowymi korzyściami dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem, poradą doradcy techniczno-handlowego, jednolitą kolorystyką wszystkich produktów, skutecznym systemem serwisowym czy dostawą i montażem w tym samym terminie. 7 LAT GWARANCJI NA OKNA Producent zagrał kolejną mocną kartą - przedłużył gwarancję na swoje okna PVC do 7 lat. Do tej pory oferował 5-letnią gwarancję na komplet stolarki. Rozszerzenie ochrony okien o kolejne 2 lata to potwierdzenie jakości i trwałości produktów. W ciągu 7 lat inwestorzy przetestują swoje okna praktycznie w każdych warunkach. To dla nich komfortowa sytuacja i pozytywne doświadczenie. Na 7-letnią gwarancję w branży stolarki otworowej mogą sobie pozwolić wyłącznie solidni producenci. BONUS DLA KLIENTÓW     Premiera kampanii to również start promocji na nowy model okien FEN 82, które przez 3 tygodnie będą dostępne z atrakcyjnym rabatem. Najwięcej zyska zdecydowany Inwestor, ponieważ co tydzień rabaty będą malały.  -  Okna FEN82, krótko po premierze, stały się hitem sprzedaży w KRISPOL ze względu na antracytowy rdzeń – twierdzi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży. W teorii mały detal, w praktyce ma duże znaczenie dla Klientów. Połączenie promocji z przedłużoną gwarancją na ten typ produktów, to bez wątpienia najlepszy wybór dla Inwestora w tym momencie – dodaje. Materiały wideo do kampanii powstały przy współpracy z salonem KRISHOME CONCEPT PLUS w Tarnowie. Kampania digitalowa została zaplanowana na wrzesień. Za kreację odpowiada dom produkcji filmowej i telewizyjnej - Baltic Media Group, a promocję MaxRoyAgency i dział marketingu KRISPOL. Szczegóły znajdują się na stronie producenta:  www.gwarancjaspokoju.pl Spoty reklamowe będzie można zobaczyć na Youtubie: https://www.youtube.com/user/KRISPOLvideos KRISPOL press box

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele