Król na C6

Pod hasłem 'Król na C6' Citroën Polska realizuje akcję marketingu bezpośredniego związaną z wprowadzeniem na polski rynek nowego modelu ekskluzywnej marki Citroën C6.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży nowego modelu Citroëna. Działania rozpoczęły się w listopadzie 2006 r. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Data Solutions.

Akcja promocyjna prowadzona dla Citroëna C6 skierowana jest do klientów indywidualnych i ma na celu zachęcenie wybranych potencjalnych nabywców do wzięcia udziału w jazdach próbnych, a następnie do kupna samochodu.

Agencja Data Solutions odpowiedzialna jest za opracowanie strategii komunikacji bezpośredniej, za przygotowanie bazy danych do mailingu, kreację i produkcję materiałów oraz obsługę akcji z wykorzystaniem kanałów SMS, WWW i infolinii.

Citroën C6 należy do kategorii najwyższej klasy limuzyn. Model C6 wyróżnia się w swojej kategorii posiadając niezbędne cechy samochodu z najwyższego segmentu: elegancję, wyrafinowany styl i klasę wzbogacone o najnowsze rozwiązania techniczne połączone z tradycją i smakiem właściwymi marce Citroën.

Tegoroczna sprzedaż samochodów osobowych wyniosła na koniec października 196 tys. 251 sztuk, i jest już tylko o 1,7 procent mniej niż przed rokiem - podaje Instytut Samar, analizujący rodzimy rynek motoryzacyjny. Październikowy wynik w wysokości 20.295 sprzedanych aut o 33 procent większy niż uzyskany rok wcześniej. Marka Citroën zajęła dziewiąte miejsce wśród najlepiej sprzedających się marek w Polsce (5% udział w rynku samochodów osobowych).

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"