Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2023/2024 emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24 i TVN24 BiS.
Średnia widownia audycji w okresie od 28 sierpnia do 4 października 2023 roku wyniosła 783 tys. osób. Przełożyło się to na 6,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W TVN24 audycję w badanym okresie śledziło 632 tys. widzów (odpowiednio 5,28 proc., 2,75 proc. i 3,17 proc. udziału), a w TVN24 BiS - 151 tys. (1,26 proc., 0,56 proc. i 0,64 proc.).

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” straciła 189 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 29 sierpnia do 5 października 2022 roku) program na obu stacjach śledziło 972 tys. osób, co przełożyło się na 7,72 proc. udziału w 4+, 4,30 proc. w 16-49 oraz 5,07 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-liderem-kanalow-informacyjnych-rosnie-tvp-info ##
W analizowanym okresie w TVN24 najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 25 września - śledziło je 861 tys. osób. Z kolei w TVN24 BiS hitem była emisja z 2 października - 228 tys. oglądających.

Jaki jest profil widza „Kropki nad i”?
Jesienią br. „Kropka nad i” w TVN24 ogląda średnio 55,36 proc. kobiet i 44,64 proc. mężczyzn. W przypadku emisji w TVN24 BiS jest to odpowiednio 47,55 proc. i 52,45 proc.
W strukturze wiekowej w obu stacjach zdecydowanie największy udział notowany jest wśród widzów w wieku 65 i więcej lat (60,12 proc. w TVN24 i 64 proc. w TVN24 BiS).

Program ma zauważalną przewagę wśród mieszkańców miast, którzy stanowią 72,80 proc. udziału wszystkich widzów w TVN24 i 71,03 proc. w TVN24 BiS (mieszkańcy wsi stanowią odpowiednio 27,20 proc. i 28,97 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tvn24-naziemna-telewizja-cyfrowa-tvn7-telewizja-wp-czarno-na-bialym-polska-i-swiat-mux-2-mux-8-wybory-parlamentarne-promocja-jak-ogladac,7169477450619009a ##
Biorąc pod uwagę średni miesięczny dochód netto danego gospodarstwa domowego w przeliczeniu na 1 mieszkańca (w zł) można zauważyć, że 48,11 proc. widowni cyklu w głównej stacji newsowej to osoby z dochodami powyżej 5 tys. zł netto. Z kolei w przypadku anteny o tematyce biznesowej odsetek takich widzów wyniósł 52,32 proc.
Czytaj także: Kto ogląda „Wiadomości” TVP?
„Kropkę nad i” na obu antenach najchętniej oglądają osoby z wykształceniem średnim, których udział wynosi 40,79 proc. w TVN24 i 47,42 proc. w TVN24 BiS. Odsetek widzów z wykształceniem wyższym to odpowiednio 42,19 proc. i 36,57 proc. widowni, a podstawowym - 16,50 proc. i 15,46 proc.

Ze względu na wykonywany zawód program zdecydowanie najchętniej oglądany jest przez emerytów, którzy stanowią 62,18 proc. widowni w przypadku emisji w TVN24 i 67,54 proc. w TVN24 BiS.

„Kropka nad i” to autorski program Moniki Olejnik, który w ramówce TVN24 obecny jest na stałe od 2006 roku (wcześniej cykl nadawano w latach 1997-2003, z czego przez pierwsze 5 lat w TVN).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/krzysztof-daukszewicz-zwolniony-szklo-kontaktowe-odeszli-artur-andrus-robert-gorski-tvn24-piotr-jacon-kat,7169498980939393a ##











