Telewizyjna reklama Śmietanki Łaciatej do kawy 12 proc. jest utrzymana w typowej dla tej marki, lekko abstrakcyjnej konwencji. Charakterystyczne dla Łaciatego krowy skaczą radośnie na łące, naturalnie „ubijając” mleko, aby powstała śmietanka. Taki przekaz ma z jednej strony wywoływać pozytywne emocje, a z drugiej - podkreślać naturalność i kremowy smak Śmietanki Łaciatej.
Reklama od 2 listopada jest emitowana w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN Style, TVN 7, TVN 24, Puls, TVN Meteo, Polsat2, TV4, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat News, TVP Kultura, TVP Seriale, TVP Historia, TVP Polonia, 25 kanałów tematycznych z oferty Atmediów) oraz internecine (VoD Onet, WP.tv, Ipla i Iplex).
Kreację spotu przygotowała agencja Grey Group Warszawa, wyreżyserował go Marcin Ziębiński, a jego produkcją zajęło się studio produkcyjne Papaya Films. Za zakup mediów do kampanii - zaplanowanej do 16 grudnia - odpowiada dom mediowy MEC.












