Krzysztof Bińkowski rozwinie kompetencje digitalowe i e-commerce Grupy Mullenlowe

Do zespołu Grupy MullenLowe dołączył Krzysztof Bińkowski, obejmując nową funkcję group digital growth directora. Będzie współpracował z zarządem oraz szefami poszczególnych agencji oraz jednostek działających w ramach organizacji: domu mediowego Mediahub, agencji reklamowej MullenLowe Warsaw i spółki technologicznej Octopus Tech.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Bińkowski rozwinie kompetencje digitalowe i e-commerce Grupy Mullenlowe
Krzysztof Bińkowski

Krzysztof Bińkowski jest odpowiedzialny za rozwój synergii usług we wszystkich kanałach digitalowych oraz wzmocnienie kompetencji e-commerce’owych grupy Mullenlowe, w tym domu mediowego Mediahub.

Jednym z głównych jego zadań będzie rozwój synergii digitalowych rozwiązań grupy oraz jej oferty omnichannelowej. Równolegle zajmie się wzmocnieniem kompetencji e-commerce’owych, głównie w obszarze asortymentu usług Mediahub.  

– W obecnych czasach kluczową umiejętnością agencji staje się zbudowanie spójnego ekosystemu dla procesu komunikacji i zakupu. Chcemy być partnerem biznesowym, który bierze odpowiedzialność za pełen proces sprzedażowy promowanych produktów – mówi Ewa Góralska, managing director Mediahub i członek zarządu Grupy Mullenlowe.  

Poprzednio Krzysztof Bińkowski związany był Digitree Group, gdzie pełnił rolę group chief commercial officera. Odpowiadał za strategię i rozwój współpracy z kluczowymi klientami grupy w obszarach digital marketing, performance media oraz w zakresie obsługi e-commerce 360. Wcześniej, przez ponad 4 lata, współzarządzał polskim e-comm-em o zasięgu globalnym, gdzie odpowiadał za strategię omnichannel oraz działania performance marketing na ponad 20 rynkach na świecie. Doświadczenia zawodowe zdobywał również w agencjach sieciowych, gdzie kształtował swój warsztat strategiczny oraz umiejętności holistycznym podejściu do marketingu. Przez blisko 10 lat zarządzał jedną z największych sieci reklamy online w Polsce, gdzie zdobył praktyczną wiedzę w zakresie mediów online i technologii.  

Z wykształcenia jest ekonomistą. Posiada wieloletnie doświadczenie i międzynarodową praktykę w obszarze digital marketingu i e-commerce, zarówno po stronie agencji jak i klienta. W swojej karierze zawodowej związany był z takimi firmami jak: Inteligo, McCann, Goldbach Audience Poland (dawniej ARBOmedia), Goldbach Interactive, Intredo, Digitree Group w tym m.in. JU:Agencja, SARE i Fast White Cat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele