Kontynuujemy prezentacje charakterystyk widzów stacji telewizyjnych w Polsce. Wczoraj przedstawiliśmy
TVP1
, dzisiaj pora na Polsat. W kolejce czekają jeszcze: TVP 2, TVN, TVP 3, TV 4 i TVN Siedem.
Jak wynika z danych AGB Polska w I półroczu 2003 roku 54,34% widzów Polsatu stanowiły kobiety, około 69% to mieszkańcy wsi i małych miast, 54,36 % ma wykształcenie podstawowe a 30,63% jest odbiorcami telewizji kablowej. Oto szczegóły:
Średni udział Polsatu w rynku telewizyjnym w I półroczu 2003 roku wyniósł 16,31%. Konkurencyjne stacje zanotowały następujące wyniki: TVP1 - 26,03%, TVP2 - 20,32%, TVN 1 - 13,89 %, TVP3 - 5,47% , TV4 - 3,87% a TVN7 - 1,91%.












