Które programy widzowie oglądają najchętniej w kanale informacyjnym tvn24? Na czele październikowego zestawienia dwudziestu najpopularniejszych programów stacji, przygotowanych przez AGB Nielsen Media Research na zlecenie Wirtualnemedia.pl, znalazło się "Szkło kontaktowe". Wydanie z 4. października obejrzało 602 406 widzów. Na dalszych miejscach znalazły się: "24 godziny", "Serwis informacyjny" i "Kropka nad i".
OpisPoczątekDatyAMRSHR %SZKLO KONTAKTOWE22:00:462006-10-04 (Wed)602 4065,79%24 GODZINY21:20:202006-10-25 (Wed)527 9923,56%SERWIS INFORMACYJNY23:00:162006-10-16 (Mon)518 6795,66%KROPKA NAD I /PROG.PUB./19:59:342006-10-05 (Thu)493 8113,19%WYSTAPIENIE LIDEROW LIGI POLSKICH RODZIN12:13:082006-10-07 (Sat)471 3348,70%WYSTAPIENIE LIDEROW PO13:24:212006-10-07 (Sat)467 5787,74%KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/18:05:052006-10-20 (Fri)422 1304,08%LUPA TYGODNIA 13:14:072006-10-08 (Sun)419 1314,14%STUDIO TVN 2412:15:032006-10-08 (Sun)418 0944,63%DZIEN NA ZYWO 13:00:442006-10-07 (Sat)417 4486,38%WIECZORNY RAPORT20:29:082006-10-05 (Thu)400 7322,47%LOZA PRASOWA 11:16:522006-10-01 (Sun)365 9304,70%GOSC PORANNY 09:15:282006-10-09 (Mon)294 1719,01%KAWA NA LAWE10:30:002006-10-01 (Sun)284 5263,80%RAPORT POPOLUDNIOWY16:29:572006-10-05 (Thu)256 2363,14%WYSTAPIENIE LIDEROW PIS14:12:122006-10-07 (Sat)248 9623,30%NIERUCHOMOSCI12:44:422006-10-01 (Sun)246 6612,94%SKANER POLITYCZNY 18:37:082006-10-11 (Wed)242 8072,08%KALEJDOSKOP TYGODNIA16:38:252006-10-07 (Sat)241 3522,98%SERWIS BIZNESOWY09:31:102006-10-19 (Thu)239 3857,42%

Jak wynika z tych samych danych większość widzów tvn24 stanowią emeryci oraz osoby z wykształceniem średnim.
AFFADH %PłećMężczyźni10852,26%Kobiety9247,74%Wiek4 - 9 151,01%10 - 15131,12%16 - 19231,47%20 - 24252,27%25 - 29574,80%30 - 34755,54%35 - 391086,95%40 - 44533,61%45 - 4912810,67%50 - 5417013,80%55 - 5918111,68%60+21037,08%Wlk. Miasta / wieśWieś3111,93%< 50 tys.14033,90%50-100 tys.1109,90%100-200 tys.20516,55%> 200 tys.13527,73%ZawódTop management21217,49%Medium level14617,34%Robotnicy i rolnicy386,52%Emeryci18147,04%Inni *)3211,60%WykształceniePodstawowe6026,36%Średnie14944,16%Wyższe23427,35%Inne**)142,13%*) studenci, dzieci w wieku szkolnym, bezrobotni**) wszystkie osoby do 15 roku zyciaW październiku tvn24 miała 2,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym, zajmując tym samym szóste miejsce za TVP1, TVP2, TVN, Polsat i TVP3. ChannelSHR %TVP123,12%TVP219,38%TVN19,07%Polsat15,42%TVPReg/TVP34,50%TVN242,35%TV42,13%TVN71,61%CN/TCM0,83%TVPolonia0,75%MiniMini0,60%Jetix/FoxKids0,57%AXN0,53%Polsat2_info0,50%VIVA0,50%Discovery0,40%Polsat Sport0,38%Eurosport0,37%TN/TVPULS0,36%TVN Turbo0,34%











