W okresie od września ub.r. do lutego br. po "Gazetę Wyborczą"sięgało 15,40 proc. Polaków, a "Fakt" czytany był przez 15,30 proc.ankietowanych. Dalej w zestawieniu znalazły się: bezpłatne "Metro",którego czytanie zadeklarowało 7,65 proc. respondentów i "SuperExpress" z czytelnictwem na poziomie 7,57 proc.
Najpopularniejszym tygodnikiem pozostaje niezmiennie "TeleTydzień", który jest czytany przez 36,15 proc. Polaków, zaś nadrugim miejscu ze znacznie niższym wynikiem (20,37 proc.) znajdujesię "Życie na Gorąco".
W kategorii dwutygodników najchętniej czytane są: "Viva!" (11,45proc.) i "Z Życia Wzięte" (11,14 proc.).
Wśród miesięczników najwięcej ankietowanych sięga po "Twój Styl"(13,49 proc.) i "Claudię" (12,88 proc.).
Spośród pięciu notowanych w badaniu dwumiesięczników największymzainteresowaniem czytelników cieszy się "Komputer Świat: TwójNiezbędnik", który ma czytelnictwo wynoszące 5,40 proc.

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp.z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyłosię za pomocą techniki CAPI w okresie od września 2008 roku dolutego 2009 roku na losowej próbie ogólnopolskiej osób (24 348przypadków), dobieranej z operatu PESEL i realizowanej dowyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo CykluSezonowego.
* - następujące tytuły nie były badane w podanych falach: "ShowMagazyn o Gwiazdach": wrzesień 2008 (próba 20 336), "ŚwiatZdrowia": wrzesień 2008 (próba 20 336), "Kobieta i Życie":wrzesień: październik 2008 (próba 16 401). "Komputer Świat Ekspert"i "Komputer Świat Ekspert" do grudnia 2008 roku były badane jakomiesięczniki (próby dla tych tytułów wyniosły po 8311przypadków).











