„Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler hitem telewizji TVN

Trzeci sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,87 mln widzów - to najlepszy wynik od początku jego nadawania w TVN. Stacja była podczas emisji show zdecydowanym liderem w grupie 16-49.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Trzeci sezon, emitowany w TVN od 12 lutego, oglądało średnio 2,87 mln widzów co dało 24 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 31,1 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Pierwszy sezon, nadany przed rokiem, przyciągnął 2,31 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Liderem rynku w trakcie emisji „Kuchennych rewolucji” wśród ogółu widzów była TVP1 z 3,1 mln widzów i  25,69 proc. udziału w rynku. Telewizja TVN okazała się jednak bezkonkurencyjna w grupie 16-49.

Produkcję śledziły przede wszystkim kobiety, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement  wpływy reklamowe wyniosły 12,8 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

TVN wyprodukuje kolejny sezon reality, obecnie trwa rekrutacja restauratorów. Na razie nie ma informacji kiedy „Kuchenne rewolucje 4” trafią na antenę. Od 7 maja stacja nadaje powtórki programu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu