„Kuchenne rewolucje” straciły 170 tys. widzów. 32,2 mln zł z reklam

„Kuchenne rewolucje” w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. straciły 170 tys. widzów. TVN w czasie emisji show zajął drugie miejsce w rynku, ale w grupie 16-49 był liderem. Wpływy z reklam wyniosły 32,2 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Szósty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler (emitowany w okresie od 6 września do 29 listopada br.) oglądało średnio 2,62 mln widzów, co przełożyło się na 19,76 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Reality-show na antenie TVN pokazywane było w czwartki o godz. 21.30.

Dla porównania, nadawaną rok temu czwartą edycję programu oglądało więcej o 170 tys. widzów - 2,79 mln przy udziale na poziomie odpowiednio 21,05 proc. i 26,26 proc. (więcej na ten temat).

W czasie emisji „Kuchennych rewolucji” TVN była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, nadająca wówczas „Sprawę dla reportera”, co dało jej 20,26 proc. udziału. Za TVN znalazły się: Polsat („Hotel 52” i „Przyjaciółki”; 16,11 proc. udziału) oraz TVP2 („Paradoks”, filmy fabularne; 5,87 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN była już jednak liderem, a drugie miejsce zajął Polsat.

Wpływy reklamowe przy emisji „Kuchennych rewolucji 6” wyniosły 32,2 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ub.r. były one niższe o 2,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Wiosną przyszłego roku TVN planuje nadać kolejny sezon formatu. Jego producentem wykonawczym jest firma Constantin Entertainment.

grafika

Kuchenne Rewolucje, fot. TVN

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online