„Kuchenne rewolucje” zyskują widzów z tygodnia na tydzień. TVN liderem w grupie komercyjnej

Dwunasty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,06 mln widzów, minimalnie mniej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje” zyskują widzów z tygodnia na tydzień. TVN liderem w grupie komercyjnej
Magda Gessler, fot. TVN

"Kuchenne rewolucje 12” w TVN oglądać obecnie można w czwartki o godz. 20.50, począwszy od 3 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,06 mln osób. Przełożyło się to na 13,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność programu Magdy Gessler rośnie z tygodnia na tydzień. Pierwszy odcinek miał 1,93 mln widzów, drugi - 2 mln, a trzeci przyciągnął przed ekrany już 2,24 mln osób.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-serialu-wesolowska-i-mediatorzy-w-tvn-zastapi-go-ten-moment ##

Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki dziesiątej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły minimalnie więcej widzów, bo 2,1 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 15,10 proc. i 19,41 proc. udziału. Wówczas produkcja była pokazywana jednak o godz. 21.30 (zobacz te dane).

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 21,84 proc. udziału. Za TVN znajdują się: Polsat („Zdrady” i „Przyjaciółki”; 12,97 proc.) oraz TVP2 („Paranienormalni Tonight”; 8,20 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Jedynka, Polsat i Dwójka.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+