Reklamy zachęcają, żeby alkotest kupować nie tylko przed wyruszeniem w dłuższą drogę, ale też podczas kupowania alkoholu na imprezę poza domem. Z badań wynika bowiem, że 78 proc. zatrzymanych przez policję pijanych kierowców to ci wsiadający za kierownicę dopiero następnego dnia po imprezie, którzy często nie zdają sobie sprawy, że w ich organizmach obecny jest jeszcze alkohol.
Kampania informuje, że alkotesty i alkomaty Certen są dostępne na stacjach benzynowych Lotos, Statoil i Orlen oraz w sklepach Żabka i Freshmarket.
Krzysztof Hołowczyc jest ambasadorem marki Certen od czerwca br. Przypomnijmy, że kierowca od prawie roku reklamuje również Formułę dla Firm w Play (obejrzyj ostatni jak dotąd spot).

Akcja promująca Certen jest prowadzona w prasie (m.in. dodatek telewizyjny w „Super Expressie”), internecie oraz punktach sprzedaży. Zaczęła się 19 grudnia i potrwa do końca stycznia.
Akcję firma Certen przygotowała i realizuje we własnym zakresie.











