Leszczyński ambasadorem marki "Laif"

W dniu 6 stycznia 2006 roku Robert Leszczyński został redaktorem naczelnym popkulturowego magazynu lifestle’owego "Laif".

ms
ms
Udostępnij artykuł:

Leszczyński zapowiedział zmiany na poziomie layout’owym oraz merytorycznym pisma. Decentralizacja zawartości, czyli odejście od tematów stricte warszawskich i okołowarszawskich, pluralizm tematyczny, liberalizacja poglądów przedstawianych na łamach pisma, wyraźne opowiadanie się po konkretnie określonej stronie sporów społecznych, urozmaicenie form dziennikarskich o publicystykę, nawiązanie współpracy ze znanymi nazwiskami i ważnymi postaciami życia społecznego i kulturalnego to główne założenia Roberta Leszczyńskiego, który zamierza jednocześnie pełnić rolę ambasadora marki „LAIF”. Grupa docelowa pisma pozostanie niezmienna - 18-25 lat. Pierwszy w całości przygotowany przez Leszczyńskiego LAIF ukaże się na początku marca 2006 roku.

Natomiast jeszcze w styczniu ukaże się drugie wydanie nowej tematycznej mutacji LAIF-a – LAIF SPECIAL. Po ogromnym zainteresowaniu czytelników pierwszym LAIF SPECIAL (w sprzedaży listopad-grudzień 2005), w całości poświęconym używkom, Wydawca podjął decyzję o wypuszczeniu na rynek kolejnego numeru specjalnego, tym razem poświęconego zimowym sportom ekstremalnym. LAIF SPECIAL 2 ukaże się w nakładzie 55 000 egzemplarzy, z trzema płytami CD dołączonymi do części nakładu w cenie 8,90 zł oraz z T-shirtem reklamowym LAIF EXTREME w cenie 11,90 zł (dystrybucja nakładu z T-shirtami tylko w Empiku).

Kolejne standardowe wydanie LAIF-a ukaże się na początku lutego. Będzie zawierać płytę CD oraz walentynkowy gadżet – modną smycz do telefonu.

Miesięcznik LAIF ukazuje się od 2001 roku, aktualnie w cenie 8,90 w nakładzie 55 000 (sprzedaż na poziomie 50-60% - dane ZKDP). Do każdego numeru dołączona jest płyta CD. Jego Wydawcą jest Vindobona Development & Publishing Polska, w której portfolio znajduje się też magazyn „LAIFSTYLE – moda trendy, styl życia”, skierowany do zamożnych i kosmopolitycznych mieszkańców największych miast w wieku 25-40 lat. LAIFSTYLE jako dwumiesięcznik ukazuje się od 2003 roku.

Sprzedażą powierzchni reklamowej obu tytułów zajmuje się firma Mediabroker.

ms
Autor artykułu:
ms
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele