Leszek Badowski dyrektorem marketingu i sprzedaży FuturePR

Leszek Badowski objął stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w agencji FuturePR. Poprzednio pracował w firmie Acxiom Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor marketingu i sprzedaży FuturePR Leszek Badowski od połowy maja będzie odpowiadał za budowanie relacji z nowymi i obecnymi klientami oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów. Badowski obejmuje stanowisko nowoutworzone w agencji. – W najbliższym czasie planujemy wprowadzić na rynek nowe produkty z obszarów audytu i monitoringu w sieci oraz social mediów, dlatego wsparcie Leszka, mającego bogate doświadczenie w branży nowoczesnych technologii, będzie dla nas nieocenione – tłumaczy Krzysztof Kuwałek, prezes BrainJuice Group, do której należy FuturePR.

Leszek Badowski przez ostatnich 11 lat był związany z firmą Acxiom Polska, z której odszedł z końcem kwietnia br. (więcej). Zajmował w niej stanowisko dyrektora sprzedaży, a następnie dyrektora zarządzającego polskiego oddziału. Wcześniej pracował w Panoramie Firm, pełniąc funkcję kierownika ds. kluczowych klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele