Toyota wzorem lat ubiegłych będzie obecna w kanałach komunikacji, z którymi osoby wyjeżdżające na letnie wakacje mają najczęstszy kontakt. Kampania będzie oparta na kilkunastu rodzajach egzekucji kreatywnych, powstałych na bazie wspólnej platformy komunikacyjnej przedstawiającej najnowsze modele Toyoty: Corollę Verso oraz RAV4, uzupełnionych o hasła reklamowe, które poprzez swoją dwuznaczność mówią nie tylko o samochodzie, ale także o jego najważniejszych cechach.
Kampania została zaplanowana w trzech kanałach komunikacji: outdoor, prasa oraz ambient.
Kampania outdoorowa została podzielona na 5 obszarów komunikacyjnych: wybrzeże, Mazury, trasy dojazdowe, Półwysep Helski oraz zagranica. Na Półwyspie Helskim w pobliżu kempingów windsurfingowych przedstawiona będzie Toyota RAV4, ambasadorem której jest mistrz świata w windsurfingu Wojtek Brzozowski, który oprócz samochodu będzie pokazywany na layoutach. Będą to nośniki stawiane specjalnie na potrzeby kampanii Toyoty - w tym jeden wielkoformatowy airboard. Na obszarze reszty Polski będzie pokazywana Toyota Corolla Verso: nośniki wielkormatowe oraz wielkoformatowe banery winylowe na stacjach benzynowych (trasy przejazdowe nad morze i Mazury), nośniki Holiday Media (miejscowości nadmorskie), nośniki stawiane specjalnie na potrzeby kampanii w największych portach na Mazurach oraz nośniki reklamowe w sześciu portach lotniczych w Polsce. Dodatkowo, wzorem ubiegłego roku, Toyota będzie obecna z kampanią reklamową na wybranych wakacyjnych lotniskach docelowych w Hiszpanii oraz na Cyprze.

Równolegle prowadzone będą dwie kampanie reklamowe w prasie: Corolli Verso oraz RAV4. Dobór tytułów bazuje przede wszystkim na magazynach lifestyle'owych, które ze względu na swój charakter często czytane są przez przedstawicieli grupy docelowej podczas letniego wypoczynku - wtedy mają więcej czasu na relaks i dokładniejsze czytanie pism.
Kampania letnia Toyoty będzie ponadto wzbogacona o liczne niestandardowe elementy komunikacji obejmujące:(1) Sponsoring 9 największych ośrodków windsurfingu i kite'a w Polsce - obecność Toyoty na flagach, banerach, koszulkach, vestach dla instruktorów i najbardziej zaawansowanych kursantów kite'a oraz naklejkach na żagle windsurfingowe;(2) Dystrybucja "Wellcome Pack'ów" w 100 najlepszych hotelach i pensjonatach na polskim wybrzeżu. Tę akcję przygotowano we współpracy z firmą Dr Irena Eris. Na gości w pokojach czekać będą zestawy zawierające parawan, produkty słoneczne Dr Irena Eris oraz letni katalog Toyoty;(3) Dystrybucja "Travel Kit'ów" - poprzez 4 duże biura podróży (przede wszystkim Neckermann) - zestawy Toyoty (letni katalog Toyoty oraz mini-przewodnik po 5 najpopularniejszych wśród polskich turystów krajach basenu morza śródziemnego) rozdawane będą w 6 portach lotniczych w Polsce w okienkach biur podróży wraz z dokumentami wyjazdowymi;(4) Reklama na okładkach do dokumentów podróży BP Neckermann Polska(5) Naklejki na kortach do squasha w ponad dwudziestu najbardziej popularnych klubach w całej Polsce

Planowaniem i zakupem wszystkich kanałów komunikacji zajął się dom mediowy Zenithmedia. Za stronę kreatywną całej kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi Poland.
Klient: Toyota Motor PolandPrzedstawiciele Klienta: Jacek Pawlak, Witold Nowicki, Krzysztof PrusPrzedstawiciele Agencji: Anna Ptasińska, Piotr Niemczyński, Paweł GrzybowskiDyrektor Kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor Artystyczny: Bożena Ślaga, Jola GorczyńskaCopywriter: Kalina Domańska, Radek KotapkaPrzedstawiciele Domu Mediowego: Paweł Milcarz, Michał NowackiMedia: outdoor, prasa, ambient











