LG pomniejsza znaczenie hasła 'Life's Good'

Ze względu na kryzys gospodarczy firma LG zdecydowała się napomniejszenie znaczenia hasła 'Life's Good' w swojej najnowszejkampanii reklamowej.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zamiast tego najnowsze reklamy LG będą się koncentrować naproduktach ułatwiających ludziom życie - informuje serwis BrandRepublic.

Andrew Warner, dyrektor ds. marketingu w firmie, stwierdził, żereklamy będą skupiać się na "pojęciach, do których ludzie mogą sięodnieść", ponieważ "w tym momencie życie nie jest wcale takiedobre".

Najnowsza kampania LG będzie uwzględniać logo 3-D, reklamy wprasie i internecie oraz serię radiowych skeczy z udziałem duetukomików Adam & Joe.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"