Lidl: kampania z Dorotą Wellman zakończona, bo spełniła założone cele

Kampania pod hasłem „Dorota, Karol i Goście” po półtora roku intensywnych działań dobiegła końca. - Kampania ta spełniła założone cele i zainspirowała Polaków do poszerzania swojej wiedzy i doskonalenia umiejętności kulinarnych - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager w Lidl Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Od kilku dni sieć sklepów Lidl Polska prowadzi kampanię pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”. Z reklam zniknęła jednak Dorota Wellman, która w komunikacji tej marki pojawiała się regularnie od półtora roku. U boku Karola Okrasy zastąpiła ją Daria Ładocha.

Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager w Lidl Polska wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że po półtora roku intensywnych działań prowadzonych w ramach innowacyjnego formatu talk show łączącego edukację z rozrywką kampania „Dorota, Karol i Goście” dobiega końca. - Kampania ta spełniła założone cele i zainspirowała Polaków do poszerzania swojej wiedzy i doskonalenia umiejętności kulinarnych. To był kolejny krok w kierunku edukacji i zaangażowania Polaków do wspólnego, domowego gotowania. Chcieliśmy też pokazać, że gotowanie to nie tylko pasja do samego gotowania – to także fantastyczny sposób na spędzenie czasu z innymi, na rozmowę z bliskimi czy po prostu świetną zabawę w otoczeniu rodziny i przyjaciół. Zakończenie kampanii to jej naturalny etap - jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca – mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

Dodaje, że nowa ambasadorka Daria Ładocha to miłośniczka zdrowego żywienia, trenerka kulinarna, ekspert z dziedziny żywienia dzieci i zdrowej kuchni dla dorosłych. Swoją filozofię życia oraz przepisy kulinarne prezentuje na blogu. Żyje według zasady, że „jesteś tym co jesz”. Urodzona globtroterka poszukująca na przeróżnych szerokościach geograficznych inspiracji kulinarnych, profesjonalnej wiedzy.  - Zdrowa kuchnia to jej misja, tajska kuchnia to jej pasja. Daria prezentuje nowoczesne podejście do żywienia, Karol tradycyjne, stąd też nie przypadkowo to właśnie oni oboje są bohaterami nowej kampanii Lidl „Tradycyjnie czy nowocześnie” - podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

21 felietonów od przedsiębiorców w "Pulsie Biznesu". Piszą o tym, co nas czeka

21 felietonów od przedsiębiorców w "Pulsie Biznesu". Piszą o tym, co nas czeka

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tylko jedna stacja na kolejnym multipleksie DAB+

Tylko jedna stacja na kolejnym multipleksie DAB+