Lifetime z dwoma polskimi programami jesienią. „Jesteśmy na etapie przedprodukcyjnym”

Koncern A+E Networks Poland pracuje nad trzema polskimi programami dla kanału Lifetime, z czego dwa trafią do jesiennej ramówki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Wierzymy, że uda nam się osiągnąć wzrost oglądalności dzięki lokalnym produkcjom, które planujemy - wyjaśnia nam Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks UK w Europie Środkowo-Wschodniej.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
Lifetime z dwoma polskimi programami jesienią. „Jesteśmy na etapie przedprodukcyjnym”
Izabella Wiley - dyrektor generalny, A E Networks UK / fot. Rafał Meszka

Lifetime to amerykański kanał lifestylowy, który w Polsce ruszył w grudniu 2014 roku. Według danych Nielsen Audience Measurement, w marcu br. stacja miała 0,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym, notując spadek oglądalności (o 0,01 pkt. proc.) w porównaniu do analogicznego okresu w ub. roku. W poprzednich miesiącach Lifetime miał dużą dynamikę wzrostową, sięgającą kilkuset procent.

Do tej pory kanał emitował filmy, seriale i reality-show z biblioteki Lifetime w USA. A+E Networks Poland chce teraz zwiększać oglądalność i rozwijać świadomość marki wśród widzów poprzez produkcję lokalnego kontentu. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, firma pracuje nad co najmniej trzema polskimi programami, z czego dwa formaty trafią na antenę jesienią.

- Nie jesteśmy jeszcze w miejscu, w którym chcielibyśmy być, mamy przed sobą dużo pracy do wykonania. Wierzymy, że uda nam się osiągnąć wzrost oglądalności dzięki lokalnym produkcjom, które planujemy - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks UK w Europie Środkowo-Wschodniej. - Chcemy jesienią wprowadzić na Lifetime minimum dwa polskie programy. Jesteśmy na etapie przedprodukcyjnym - dodaje.

- Na jesień nie planujemy eksperymentów społecznych z udziałem Polaków. Takie formaty są interesujące, ale jednak w konserwatywnej Polsce zdecydowanie wybiegają przed rzeczywistość, zwłaszcza w wydaniu amerykańskim - podkreśla Wiley.

Trzecim programem, nad którym pracuje A+E Networks Polska jest reality-show, w którym widzowie będą śledzić życie polskich rodzin w ich domach. Nadawca ma już wybrany odpowiedni format, a teraz rozpocznie poszukiwania uczestników. Prawdopodobnie widzowie Lifetime obejrzą ten program wiosną 2018 roku.

- W tej chwili decydujemy, z kim będziemy go realizować. Musimy przesłuchać potencjalnych uczestników, którzy zgodzą się na wpuszczenie telewizji do swoich domów. Założeniem formatu jest to, że biorą w nim udział prawdziwi ludzie, nie aktorzy. Wybór bohaterów jest trudny i długotrwały - zaznacza Izabella Wiley.

W marcu br. Izabella Wiley awansowała na stanowisko dyrektor generalnej A+E Networks UK w Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej jako dyrektor generalna A+E Networks Poland kierowała polskim oddziałem firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji