PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I kwartale, tylko „CKM” na plusie
Radek Kotarski z felietonami w magazynie „Logo”
„Men’s Health” liderem sprzedaży w lutym, duży wzrost sprzedaży łączonego numeru „CKM”
„Men’s Health” liderem sprzedaży w styczniu, „Playboy” najbardziej w dół
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2017 roku, wszystkie tytuły na minusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży, tylko „CKM” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży pomimo największego spadku, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w sierpniu, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn, tylko „Playboy” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży w I półroczu wśród pism męskich
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w maju
Onet z najpopularniejszym serwisem dla mężczyzn. W górę Interia, w dół WP, Logo24.pl przed CKM.pl i Menshealth.pl
Onet z najpopularniejszym serwisem dla mężczyzn. W górę Interia, w dół WP, Logo24.pl przed CKM.pl i Menshealth.pl
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Men’s Health” liderem sprzedaży w I kwartale, wszystkie pisma na minusie
Adam „Nergal” Darski i John Porter na dwóch okładkach najnowszego numeru „Logo”
Adam „Nergal” Darski i John Porter na dwóch okładkach najnowszego numeru „Logo”
„Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”
Miesięcznik "Logo" zmienił szatę graficzną. Nowy redaktor naczelny
Miesięcznik "Logo" zmienił szatę graficzną. Nowy redaktor naczelny
Mikołaj Kirschke i Piotr Zabłocki uruchomili agencję „Top Story”
Mikołaj Kirschke i Piotr Zabłocki uruchomili agencję „Top Story”
Marcin Kasprzak redaktorem naczelnym miesięcznika „Logo”
Marcin Kasprzak redaktorem naczelnym miesięcznika „Logo”
„Men’s Health” na czele sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” na czele sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” wyprzedziło „CKM”
Mikołaj Kirschke i Piotr Zabłocki odchodzą z „Logo”. „Szukamy wyzwań poza firmą”
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem dla mężczyzn, „Playboy” stracił najwięcej
„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem dla mężczyzn, „Playboy” stracił najwięcej
Coraz mniejsza sprzedaż „Logo”. „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn
Coraz mniejsza sprzedaż „Logo”. „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn
„Triathlon: szczyt formy” - wydanie specjalnie miesięcznika „Logo”
„Triathlon: szczyt formy” - wydanie specjalnie miesięcznika „Logo”
Fatalny wynik „Playboya”. „Men’s Health” na czele pism męskich
Fatalny wynik „Playboya”. „Men’s Health” na czele pism męskich
„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich. Tylko „Logo” do góry
„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich. Tylko „Logo” do góry
Wrześniowe „Logo” w nowej odsłonie. Saramonowicz, Lizut i Samcik felietonistami
Wrześniowe „Logo” w nowej odsłonie. Saramonowicz, Lizut i Samcik felietonistami
Atmedia i Agora nawiązały współpracę reklamową
Atmedia i Agora nawiązały współpracę reklamową
Czerwcowe „Logo” z Wojciechem Modestem Amaro na okładce i dodatkiem o triathlonie
„Men’s Health” liderem wśród pism męskich, „CKM” i „Logo” tracą czytelników