Londyn broni honoru swoich szkół

Kampania reklamowa ma zachęcić uczniów do studiowania w londyńskich szkołach publicznych.

Guardian - DC
Guardian - DC
Udostępnij artykuł:

Brytyjski rząd chce rozpocząć kampanię reklamową która będzie miała na celu zmianę wizerunku londyńskich szkół państwowych. W tej chwili szkoły publiczne w Londynie uważane są za zacofane, biedne i nie dające możliwości rozwoju.

Pomysł kampanii wymyślono w Department for Education and Skills w Londynie. Aktywny udział wzięli w niej uczniowie państwowych szkół w Londynie, którzy zachęcani byli do wysyłania swoich pomysłów na to jak najefektywniej zaprosić młodych ludzi do uczenia się w państwowych, londyńskich szkołach. Wszystkie 5 zwycięskich pomysłów opierało się na przedstawieniu uczniów tego typu szkół jako odnoszących sukcesy. Częścią kampanii będzie min. t-shirt z hasłem: „Chodziłem do londyńskiej szkoły publicznej i dostałem same piątki” ( I went to a London state school and all I got was eight As).

Kampania została zapowiedziana przez dyrektora londyńskich szkół publicznych - Andrew Adonisa. Już w ciągu najbliższych miesięcy w całym Londynie pojawią się billboardy ze zwycięskimi hasłami.

Guardian - DC
Autor artykułu:
Guardian - DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu