Looksoft Advertising dla marki Złote Wyprzedaże

Platforma sprzedażowe Złote Wyprzedaże wybrała agencję Looksoft Advertising do realizacji strategii wzrostu dla swojej aplikacji mobilnej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Looksoft Advertising dla marki Złote Wyprzedaże

Platforma Złote Wyprzedaże współpracuje z Looksoft Advertising w zakresie realizacji strategii wzrostu, promocji i marketingu swojej aplikacji mobilnej (dostępnej na Android i iOS).

Agencja będzie odpowiedzialna za wszystkie najważniejsze elementy marketingu aplikacji, począwszy od wdrożenia zaawansowanej analityki, poprzez optymalizację obecności w marketach (ASO), a kończąc na kampaniach pozyskiwania nowych użytkowników (user acquisition).

Sprzedaż w serwisie Złote Wyprzedaże opiera się na kilkudniowych intensywnych kampaniach sprzedażowych budujących zasięg poszczególnych akcji. Wyprzedaże obejmują produkty danej marki lub kategorii (tzw. „flash sale”). Codziennie publikowanych jest 8-10 nowych kampanii, o których zarejestrowani użytkownicy informowani są poprzez newsletter, serwis www, aplikacje mobilne oraz inne media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji