Nadawane na żywo od 12:00 czasu polskiego losowanie ustali przeciwników dla dziewięciu zespołów rozstawionych w fazie ligowej Ligi Mistrzyń UEFA. W tej grupie znajduje się broniący tytułu Arsenal oraz mistrzynie i wicemistrzynie sześciu najwyżej ocenianych lig krajowych.
Te zespoły to: Arsenal, Olympique Lyon, PSG, Bayern Monachium, VfL Wolfsburg, FC Barcelona, Chelsea, Benfica i Juventus. Stawkę uzupełni dziewięć zespołów, które awansują z trzeciej rundy kwalifikacji.
Za produkcję transmisji będzie odpowiadać należąca do koncernu Disney telewizja sportowa ESPN. Wszystkie mecze będą opatrzone komentarzem w wielu językach.
Disney+ z transmisjami Ligi Mistrzyń
Nowy model rozgrywek zakłada, że każda z 18 drużyn zagra w fazie ligowej przeciwko sześciu innym zespołom, w tym połowę meczów u siebie, a połowę na wyjeździe. Kluby, które zajmą pierwsze cztery miejsca, awansują bezpośrednio do ćwierćfinałów, w których będą gospodarzami. Z kolei kluby z miejsc 5-12 rozegrają dodatkową rundę play-off, walcząc o pozostałe cztery miejsca w ćwierćfinale.

Kolejne sportowe emocje czekają na kibiców już 7 października w Disney+ wraz ze startem Ligi Mistrzyń UEFA. W całej Europie, na platformie będzie można zobaczyć na żywo wszystkie 75 meczów aż po ostatni mecz o tytuł. Ogłoszona w maju umowa na pięć sezonów obejmuje kraje europejskie, m.in. Polskę. W ramach licencji Disney+ będzie na wyłączność pokazywał mecze kobiecej Ligi Mistrzów w piłce nożnej od sezonu 2025/26 do 2029/30.
– Liga Mistrzyń UEFA to wszystko, co najlepsze w świecie piłki nożnej. Zapewniając naszym klientom i widzom dostęp do tak wyjątkowego turnieju potwierdzamy nasze zaangażowanie w budowanie szerokiej gamy rozrywki najwyższej jakości. Piłka nożna kobiet wciąż zyskuje na popularności wśród widzów na całym świecie, dlatego jesteśmy dumni, że subskrybenci Disney+ w całej Europie będą mogli bez dodatkowych kosztów być częścią wielkich emocji związanych z każdym meczem – mówił wiosną Karl Holmes, general manager Disney+ w regionie EMEA.

Disney+ w ostatnim czasie zaczął inwestować w prawa sportowe. Platformie udało się pozyskać licencję dotyczącą hiszpańskiej LaLigi. Umowa obejmuje Wielką Brytanię oraz Irlandię. Subskrybenci Disney+ w tych krajach bez dopłat mają zyskać dostęp do meczów rozgrywanych w sobotnie wieczory. Głównym nadawcą z ponad 340 meczami w sezonie pozostanie Premier Sports, należący kiedyś do Viaplay.











