Tatra promuje loterię „Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę”

Startuje loteria piwa Tatra (Grupa Żywiec). Akcja wspomagana jest działaniami promocyjnymi w telewizji, internecie i punktach sprzedaży. Przygotowały je G3, Heart&Brain, GoldenSubmarine, Starcom, MH-ART oraz Global.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Tatra wystartowała z kampanią telewizyjną wspierającą kolejną edycję loterii promocyjnej, w ramach której do wygrania są nagrody pieniężne – statystycznie, co godzinę 300 złotych. O promocji informuje 15-sekundowy spot.

Loteria potrwa do 30 czerwca 2018 r. Aby wziąć w niej udział, należy kupić jeden z dwóch wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne) w promocyjnym opakowaniu (w butelce lub puszce), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej. Informacje dotyczące promocji oraz odbioru nagród dostępne są na stronie internetowej marki.

Oprócz kampanii telewizyjnej, emitowanej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych,  promocję wspierać będą działania w internecie oraz punktach sprzedaży.

Za obsługę promocji odpowiada agencja G3. Za komunikację telewizyjną agencja Heart&Brain, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom. Projekty opakowań przygotowała agencja MH-ART, a POSM agencja Global. Działania PR realizuje agencja Hope, a działania digitalowe – agencja GoldenSubmarine.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online