315 tys. widzów dziewiątej serii „Love Island”. Hitem finał

Niemal 315 tys. widzów przyciągnął do Czwórki reality show „Love Island. Wyspa miłości 9”. To o niemal 157 tys. mniej niż siódmy sezon produkcji, nadawany w innym paśmie wiosną ub.r. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. TV4 miało w trakcie trwania 3,54 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
315 tys. widzów dziewiątej serii „Love Island”. Hitem finał
Karolina Gilon, gospodyni „Love Island. Wyspa miłości 7”; fot. Czwórka

„Love Island. Wyspa miłości 9” w Czwórce oglądać można było w dni powszednie oraz w niedziele o godz. 22.00 (to nowe pasmo, wcześniej program pokazywano o godz. 21.00), począwszy od 4 marca br. Średnia widownia 36 odcinków randkowego programu (pokazanych do 14 kwietnia) wyniosła 315 tys. osób. Przełożyło się to na 3,54 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,79 proc. w grupie 16-49 i 4,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z dotychczasowych odcinków programu obejrzało 688 tys. widzów w grupie 4+.

Widownia programu rosła z czasem. Największą zgromadził finałowy odcinek – obejrzało go 415 tys. widzów, co przełożyło się na 4,57 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.

Poniżej pięć odcinków z najwyższą oglądalnością:

grafika

Dla porównania „Love Island. Wyspa miłości 7”, emitowaną w Czwórce w okresie 27 lutego-9 kwietnia ub.r. oglądało 472 tys. osób, co przełożyło się na 3,73 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,31 proc. w grupie 16-49, 5,44 proc. w grupie 16-59 oraz 5,38 proc. w grupie 16-34. Oznacza to spadek oglądalności o prawie 157 tys.

Program został przeniesiony z Polsatu do Czwórki

Sześć pierwszych edycji „Love Island. Wyspa miłości” emitował Polsat, od siódmej odsłony program znajduje się w ofercie Czwórki. 

Format „Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla stacji ITV. Uczestnicy programu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi.

Program ponownie prowadzi Karolina Gilon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji