W kampanii pokazywana jest specyfika pracy osób na stanowiskach kreatywnych w branży odzieżowej, m.in. poprzez ścieżkę od koncepcji projektanta do pojawienia się ubrania w sklepie. Głównymi bohaterami akcji jest pięcioro pracowników LPP (symbolizujących jej obecne marki), którzy opisują swoją pracę i całą firmę na stronie Reserved5plus.com. Znajdują się tam również informacje dla osób zainteresowanych pracą w przedsiębiorstwie oraz możliwość wysyłania aplikacji na konkretne stanowiska.
Hasło główne akcji, „Reserved 5+”, nawiązuje też do zapowiadanego na przyszły rok debiutu szóstej marki LPP.
- Praca w dużej firmie, takiej jak nasza, części osób z sektora kreatywnego bardziej niż z twórczym zajęciem, które daje realny wpływ na popularyzowanie trendów, kojarzyć mogłaby się z korporacyjnymi normami i stylem bycia. Zapraszając szerokie grono odbiorców kampanii do poznania kulisów naszej pracy, chcemy pokazać, że praca u nas daje szansę ogromnego rozwoju i ułatwia poznanie branży modowej. I to właśnie osoby kreatywne, z dużym potencjałem znajdą tu pole do działania - komentuje Sławomir Ronkowski, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju w LPP.

Głównym celem działań jest promowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy w strategicznych dla niej grupach zawodowych: od doświadczonych specjalistów, przez absolwentów szkół odzieżowych i akademii sztuk pięknych, do młodych osób zainteresowanych modą i projektowaniem odzieży.
Akcja obejmuje działania content marketingowe w serwisach modowych, lifestylowych, designerskich oraz związanych z pracą i karierą, reklamy na portalach ogólnotematycznych, Facebooku i w wyszukiwarce Google oraz na stronach i fanpage’ach marek LPP.

Za kreację i realizację działań w internecie odpowiada agencja Copuz.com, we współpracy z działem komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju oraz działem HR w LPP.











