LTM Communications z Fundacją Pomocy Wzajemnej Barka

Agencja LTM rozpoczęła współpracę z Fundacją Pomocy Wzajemnej Barka, organizacją obywatelską, której celem jest społeczno-zawodowy rozwój osób wykluczonych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

 LTM Communications wesprze Barkę przy promocji Poznańskich Targów Przedsiębiorczości Społecznej (18-19 października) – wydarzenia, które w Polsce odbędzie się po raz pierwszy. Inicjatywa jest częścią IV Ogólnopolskich Spotkań Ekonomii Społecznej.

W ramach współpracy agencja LTM zajmie się budowaniem relacji z mediami (w tym m.in. pozyskaniem patronów medialnych, organizacją dnia prasowego, zaproszeniem dziennikarzy do turnieju piłkarskiego), publicity wydarzenia, działaniami z zakresu InternetPR oraz monitoringiem mediów i przygotowaniem analiz tematycznych.

Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji, a współpraca ma charakter non-profitowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele