- Moim zdaniem było to jedyne wyjście z sytuacji, bowiem mójplan rozwoju firmy, nie pokrywał się z wizją właściciela stacji -przyznaje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl MichałŁuczyński.
Podobnie uważa Piotr Szczepański, członek zarządu i dyrektorfinansowy Patio TV. - Pomysły pana Michała po prostu nie pokrywałysię z ogólną koncepcją biznesowo-programową właściciela stacji -twierdzi Szczepański. Dodaje, że różnice były na tyle istotne, iżtrudno wymieniać konkretne pomysły, co do realizacji którychŁuczyński nie był wstanie porozumieć się z właścicielem PatioTV.
Michał Łuczyński o swoich planach zawodowych mówi krótko: -Wracam do produkcji programów na potrzeby stacji tematycznych iregionalnych.
Jak twierdzi Piotr Szczepański, aktualnie trwają poszukiwanianowej osoby, która miałaby przejąć obowiązki dyrektorazarządzającego Patio TV.

Patio TV, stacja o charakterzemłodzieżowo-edukacyjno-rozrywkowym, została uruchomiona w Łodzi wewrześniu 2008 roku.











