Łukasz Fabiański z Mateuszem Borkiem reklamuje Konto Godne Polecenia w BZ WBK

W nowej kampanii reklamowej BZ WBK razem z dziennikarzem sportowym Polsatu Mateuszem Borkiem występuje bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski Łukasz Fabiański. W pierwszej odsłonie akcji, przygotowanej przez firmy Red8 Advertising, Red8 Digital i Starcom, promowane jest Konto Godne Polecenia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łukasz Fabiański z Mateuszem Borkiem reklamuje Konto Godne Polecenia w BZ WBK

Kampania jest kontynuacją działań reklamowych BZ WBK prowadzonych przed i w trakcie Euro 2016, w których występowali Mateusz Borek i Anna Lewandowska, promując m.in. kredyt gotówkowy.

- Nasza wiosenna kampania okazała się sukcesem. Była angażująca, wychodziła poza utarte schematy komunikacji. Mimo że nie byliśmy oficjalnym sponsorem mistrzostw Europy 2016, nasza marka była wskazywana jako jedna z najaktywniejszych w tym czasie. To wynik obecności we wszystkich kanałach dotarcia do klienta, z silnym uwzględnieniem social media oraz spójności działań - wylicza Artur Sikora, dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu w BZ WBK. - Oczywiście kluczowy był sportowy kontekst. Polacy kochają piłkę nożną i związane z nią emocje. Kolejne badania i rankingi pokazują, że temat futbolu jest nieustannie bardzo nośny, dlatego postanowiliśmy kontynuować tę drogę - uzasadnia.

W pierwszej odsłonie kampanii z udziałem Mateusza Borka i Łukasza Fabiańskiego reklamowane jest Konto Godne Polecenia. Reklamy podkreślają, że w ramach promocji, która zaczyna się 3 października i potrwa do końca stycznia przyszłego roku, nowi posiadacze tego rachunku nie będą płacić za jego prowadzenie i używanie karty Visa Sol (o ile wykonają nią minimum pięć transakcji miesięcznie), ponadto z usług BZ WBK można wygodnie korzystać na smartfonach. Hasło przekonuje, że „takie konto broni się samo”.

grafika

Akcja reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie, internecie, na outdoorze oraz w oddziałach BZ WBK.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising, za działania w internecie - Red8 Digital, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"