Łukasz Szafrański: z Isobar Polska do Publicis Media

Łukasz Szafrański, dotychczas senior account manager w agencji Isobar Polska, objął stanowisko konsultanta ds. cyfrowej transformacji w spółce Publicis Media, do której należą m.in. Starcom i Mediavest.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Łukasz Szafrański: z Isobar Polska do Publicis Media

Na nowo utworzonym stanowisku konsultanta ds. cyfrowej transformacji Łukasz Szafrański będzie współtworzył projekty konsultingowe departamentu business transformation dla klientów agencji należących do Publicis Media.

Szafrański jest związany z branżą marketingową od ponad 8 lat. Pracował zarówno w agencjach reklamowych (Isobar Polska, OS3, LemonSkyJWT), jak i po stronie marketerów (Empik.com, Goldenline.pl).

Samodzielnie lub jako szef zespołu realizował internetowe projekty komunikacyjne dla takich firm i marek jak m.in.: Rossmann, Media Markt, Unilever, Winiary, Play, Microsoft, PKO BP, PZU, Diageo czy Herbapol. Prowadził również własną agencję Bold82, która zajmowała się transformacją cyfrową firm i wspierał klientów w realizacji technologicznych projektów biznesowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem