Łupieżowe napisy reklamują Nizoral (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i outdoorze pod hasłem "Łupież już nigdynie przyjdzie Ci do głowy" trwa kampania reklamowa Nizoralu. Wemocjonalnych przekazach pojawiają się napisy z łupieżu wyrażającemyśli osób mające ten problem z włosami.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Nizoralu pokazuje trzyosoby mające problem z łupieżem. Ich wynikające z tego kompleksyprzedstawione zostają jako białe, "łupieżowe" napisy na ubraniach imeblach. Jednak po zastosowaniu Nizoralu problem znika, abohaterowie odzyskują pewność siebie. W przekazach pojawia sięrównież informacja, że produkt w ubiegłym roku po raz trzeciotrzymał Laur Konsumenta, co jest równoznaczne z uzyskaniem GrandPrix tej nagrody.

Akcja pod hasłem "Łupież już nigdy nie przyjdzie Ci do głowy"jest prowadzona w telewizji (TVP i stacje prywatne), radiu, prasie(tytuły kobiece, lifestylowe i opiniotwórcze) oraz outdoorze.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Banah Group,natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum MediaOMD.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu