„M jak miłość” cały czas hitem. Ma 5 mln widzów więcej od konkurencji

Serial TVP2 „M jak miłość” w pierwszych dwóch tygodniach nowego sezonu gromadził niemal 7 mln widzów - prawie tyle samo, ile rok wcześniej. Produkcja nadal daje stacji pozycję absolutnego lidera rynku - kolejny kanał ma w tym czasie o 5 mln widzów mniej.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia czterech pierwszych odcinków nowego sezonu serialu „M jak miłość” wyniosła  6,92 mln osób, co przełożyło się na 45,17 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 40,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl. Serial jest nadawany na antenie TVP2 w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

Obecne epizody „M jak miłość” notują podobne wyniki oglądalności, co odcinki pokazywane w analogicznym okresie ub.r. - widownia produkcji nieco spadła, natomiast wzrósł jej udział w rynku. Rok temu w dwóch pierwszych tygodniach emisji jesiennego sezonu oglądalność serialu wyniosła bowiem 6,99 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 44,86 proc. i 40,32 proc. (więcej na ten temat).

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego hitu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne w paśmie „Mega Hit” i osiąga już tylko 13,68 proc. udziału. Trzecia jest TVN („W11- Wydział Śledczy”; 10,15 proc.), a czwarta - TVP1 („Teatr Telewizji” oraz filmy fabularne; 6,47 proc.). Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.

grafika

Widownia „M jak miłość” odcinek po odcinku

 Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele