10 lat darmowych burgerów w nowej promocji Burger Kinga

W restauracjach Burger King rusza nowa promocja obejmująca zestawy z burgerami. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy FireFly Creation, Media Direction OMD i Solski Burson-Marsteller.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczętej właśnie promocji Burger Kinga każdy, kto w restauracji tej sieci kupi zestaw ze średnimi frytkami i średnim napojem, otrzyma zdrapkę. Taki kupon to szansa nagrodę, którą można zrealizować przy następnej wizycie w Burger Kingu. Natomiast jeśli pod zdrapką nie będzie informacji o wygranej, klient dostanie szansę zagrania o nagrodę główną – 10 lat darmowych burgerów. Osoby, które nie wywalczą tej wygranej, otrzymają nagrodę pocieszenia – rabat na zestaw lub darmowe powiększenie zestawu.

grafika

Promocję – zaplanowaną do 21 marca – wspierają działania reklamowe obejmujące citylighty i bilboardy w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie i Poznaniu. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa FireFly Creation, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD, a działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych