10 procent załogi Ogilvy Group straciło pracę

Firma Ogilvy Group o około 10 procent zredukowała liczbę etatów wswoich oddziałach.

km
km
Udostępnij artykuł:

Redukcja zatrudnienia dotknęła zlokalizowane w Ameryce Północnejbiura takich oddziałów firmy jak Ogilvy & Mather, OgilvyOne,Ogilvy Interactive oraz OgilvyAction - informuje serwis Adweek,powołując się na źródła zaznajomione ze sprawą.

Według jednych źródeł serwisu pracę straciło łącznie około 300osób. Z kolei inne mówią o mniej więcej połowie tej liczby lubokoło 10 procentach całkowitego stanu osobowego we wspomnianychbiurach.

Cięcia etatów są odpowiedzią na zmniejszające się wydatkiklientów Ogilvy. Firma obsługuje m.in. takie marki jak IBM,American Express, Kodak, Unilever, Kraft Foods, Lenovo czy MorganStanley.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style