10 tys. firm skorzystało z oferty Google, home.pl i Lewiatan

Z programu prowadzonego przez Google, home.pl i Lewiatan  – zachęcającego polskie małe i średnie firmy do prowadzenia swoich serwisów internetowych – skorzystało już ponad 10 tys. podmiotów. Obecnie rusza kolejny etap działań.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Do programu „Internetowa rewolucja”, który jesienią ubiegłego roku rozpoczęły Google, home.pl i Lewiatan (więcej), przystąpiło już ponad 10 tys. polskich firm małej i średniej wielkości. W ramach akcji mogły za darmo zarejestrować adres internetowy, stworzyć swoją pierwszą stronę, wypróbować kampanię reklamową w sieci, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, a także wziąć udział w szkoleniach dotyczących obecności online. 40 proc. firm, które skorzystało już z tej oferty, działa w 10 największych miastach, ale wszystkie podmioty reprezentują ogółem ponad 1,3 tys. różnych miejscowości z całego kraju.

– Ze względu na tak duże zainteresowanie naszą akcją będziemy ją kontynuować jako projekt długofalowy, a na podstawie opinii od firm wprowadzamy nowe elementy, które jeszcze bardziej ułatwią uczestnikom „wypróbowanie” internetu i przyjrzenie się rezultatom obecności w sieci – opisuje Artur Waliszewski, dyrektor Google Polska. I tak w kolejnym etapie programu dostępne są m.in. jeszcze prostszy kreator stron internetowych, który stworzyło home.pl, oraz infolinia dla firm przygotowujących pierwszą reklamę w Google. Ponadto pod adresem www.google.pl/rewolucja uruchomiono nowy serwis akcji zgodny z opracowaną dla niej identyfikacją wizualną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana