„100% naturalnego smaku” w reklamach mrożonek Frosta (wideo)

W telewizji, radiu i internecie rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Frosta. W spotach pod hasłem „100% naturalnego smaku” promowane są zarówno sztandarowe, jak i nowe produkty z portfolio producenta mrożonek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„100% naturalnego smaku” w reklamach mrożonek Frosta (wideo)

W tegorocznej kampanii telewizyjnej reklamowane są Złote paluszki, gama szpinaków oraz warzywa w kartonikach. W internetowych wersjach spotów promowane będą również dania gotowe oraz tegoroczne nowości Frosty, m.in. gama burgerów warzywnych i rybnych czy mintaj panierowany w trzech wersjach smakowych.

Nowa kampania to kontynuacja dotychczasowych działań marki, ostatnio prowadzonych w ub.r. W rolę przewodnika jak zwykle wciela się Piotr z Frosty, przybliżając widzom politykę 100 proc. naturalnego smaku, gwarantującą najwyższą jakość ryb oraz naturalność mrożonek. Zgodnie z tą ideą, produkty z portfolio Frosty nie posiadają w swoim składzie barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku.  W kampanii podkreślony został także certyfikat MSC, mówiący o pochodzeniu ryb wyłącznie z łowisk oznaczonych Certyfikatem Zrównoważonego Rybołówstwa  MSC.

Działania reklamowe obejmą telewizję, internet oraz radio. Kampania telewizyjno-radiowa potrwa do końca grudnia br. W tym czasie na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji, takich jak: TVP, TVN, Polsat, Radio Zet oraz RFM FM, pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Równolegle prowadzona będzie kampania internetowa na YouTubie, Facebooku oraz platformach ipla.tv, onet.pl i player.pl, na potrzeby której zostały zaprojektowane dedykowane wersje reklam.

Spot stworzyła agencja Wire z Hamburga, a kreacje internetowe agencja Ewenement. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?