180heartbeats + Jung v Matt dla marki Bündnerfleisch

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt, we współpracy z JvM/Limmat w Zurychu, przygotowała nową platformę komunikacji z konsumentami dla szwajcarskiej marki przekąsek z suszonej wołowiny Bündnerfleisch.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
180heartbeats + Jung v Matt dla marki Bündnerfleisch

Platforma "Energia od najlepszych" promowana jest akcją samplingową. Komunikowano ją na specjalnie dedykowanej stronie. Tam opublikowano trzy humorystyczne wideo, które zachęcały konsumentów do podjęcia sportowego wyzwania: ćwiczenia siłowego, oddechowego i biegu.

Po to by zweryfikować wykonanie ćwiczenia, zespół 180heartbeats + Jung v Matt przygotował serwis internetowy, do którego opracowała prototypy wykorzystujące funkcjonalności smartfonów bazujące na czujnikach i mechanizmach takich jak żyroskop, akcelerometr i pomiar dźwięku. Dzięki temu konsumenci chcąc wziąć w udział w wyzwaniu, nie musieli pobierać dedykowanej aplikacji ani informować o wykonaniu ćwiczenia (np. przesłać zdjęcia czy wideo).

Wystarczy, że mieli telefon przy sobie, a wykorzystana technologia zarejestrowała ich ruchy i dźwięk. Użytkownik musiał tylko wypełnić prosty formularz adresowy, następnie otrzymywał pakiet przekąsek Bündnerfleisch do wypróbowania.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator