180heartbeats tworzy zespół i blog do eksperymentów

Agencja interaktywna 180heartbeats wydzieliła zespół do realizacji projektów eksperymentalnych. Strukturą o nazwie LABoratorium kieruje Piotr Mederak, a wyniki jej pracy są publikowane na blogu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wyodrębnione w agencji 180heartbeats LABoratorium będzie zajmować się realizacją projektów eksperymentalnych oraz wykorzystywaniem najnowszych trendów technologicznych w projektach marketingowych. – Zdecydowaliśmy się utworzyć LAB, ponieważ chcemy, żeby nasze projekty były kreatywne nie tylko w warstwie wizualnej, ale też kreatywnie wykorzystywały technologie – opisuje Marcin Gaworski, managing director & partner firmy. Na czele nowej struktury w stanął Piotr Mederak (na zdjęciu), który z agencją jest związany od roku.

grafika

Opisy akcji i wdrożeń przygotowanych przez LABoratorium 180heartbeats będą publikowane – razem z kodami źródłowymi na licencji Creative Commons 3.0 – na specjalnym blogu działającym pod adresem www.LAB.180hb.com. Na stronie już udostępniono kody źródłowe do takich rozwiązań jak zabezpieczanie gier flashowych, nagrywanie w czasie rzeczywistym wyniku interakcji użytkownika z rzeczywistością rozszerzoną czy tłumaczenie tekstu na dowolny język i czytanie przy pomocy syntezatora mowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK