2,2 mln abonentów platformy nc+. O 100 tys. mniej

Platforma nc+ na koniec września br. miała 2,2 mln abonentów, o 100 tys. mniej niż kwartał wcześniej. Prezes TVN Markus Tellenbach podkreślił na konferencji prasowej, że platforma nadal jest w trakcie restrukturyzacji i migracji klientów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Grupa TVN podała, że w pierwszych dziewięciu miesiącach łączne przychody nc+ wyniosły 1,690 mld zł, a miesięczne ARPU (średni przychód z abonenta) w tym okresie uplasowało się na poziomie 64,1 zł.

Platforma poniosła w pierwszych trzech kwartałach br. koszty jednorazowe w wysokości ok. 79 mln zł. Wskaźnik EBITDA z wyłączeniem tych kosztów wyniósł ok 249 mln zł, a udział Grupy TVN w stracie nc+ w tym okresie wyniósł 7,3 mln zł.

Markus Tellenbach nie chciał podać żadnych prognoz dotyczących przyszłej liczby klientów nc+ ani jej wyników finansowych.

Platforma nc+ wystartowała 21 marca br. i powstała z połączenia Cyfry+ i platformy n. W momencie startu przedstawiciele firmy informowali, że połączona platforma obsługuje 2,5 mln abonentów, a około 100 tys. z nich korzysta z ofert obu operatora. Natomiast na koniec czerwca br. operator miał 2,3 mln klientów (dowiedz się więcej).TVN posiada 32 proc. udziałów w nc+, 51 proc. udziałów należy do Grupy Canal+, a 17 proc. do UPC Polska.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"