21st Century Fox inwestuje 100 mln dolarów w społecznościową platformę Caffeine

Koncern 21st Century Fox zainwestuje 100 mln dolarów w rozwój społecznościowego serwisu Caffeine zamieszczającego materiały związane z grami komputerowymi, rozrywką oraz twórczością artystyczną. W ramach umowy ma m.in. powstać spółka Caffeine Studios zajmująca się tworzeniem treści na potrzeby platformy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Caffeine to społecznościowa platforma pozwalająca zarejestrowanym użytkownikom na tworzenie i nadawanie online własnych materiałów związanych z grami i szeroko pojętą rozrywką.

Teraz w rozwój platformy postanowił zainwestować należący do rodziny Ruperta Murdocha koncern 21st Century Fox przeznaczając na to kwotę 100 mln dol. W tej samej rundzie finansowania dalszego wsparcia finansowego w nieznanej wysokości udzielili także Andreessen Horowitz i Greylock Partners, obecni udziałowcy Caffeine.

W komunikacie poinformowano, że w ramach umowy Fox i Caffeine stworzą wspólnie Caffeine Studios, oddział zajmujący się tworzeniem treści na temat esportu oraz szeroko rozumianej rozrywki, w czym mają pomóc m.in. pracownicy stacji Fox Sports.

Umowa przewiduje również, że Lachlan Murdoch, obecny dyrektor wykonawczy Foxa znajdzie się w zarządzie Caffeine i pomoże powołać do życia Caffeine Studios.

Serwis poinformował także, że zawarł porozumienie z Live Nation, promotorem koncertów i imprez na żywo. W ramach umowy do końca br. w ofercie Caffeine znajdą się m.in. transmisje z koncertów znanych wykonawców i zespołów muzycznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK