Badania 2025-06-04
0

2672 nowych nośników w badaniu Outdoor Track

Instytut Badań Outdooru zaktualizował wyniki badania Outdoor Track. 

W ramach zmiany: uwzględniono współczynniki zmian ruchu 2024r. vs 2023r., biorące pod uwagę specyficzne uwarunkowania każdej z dziesięciu badanych aglomeracji, opracowane przez Biuro Inżynierii Transportu. Poza tym baza badanego inventory powiększyła się o dodatkowe 2672 powierzchnie reklamowe AMS i Stroer Media.

W ramach aktualizacji danych, będących jedynym w Polsce źródłem zestandaryzowanych kontaktów dla klasycznego OOH, wszystkie nośniki w systemie zostały poddane ponownemu przeliczeniu wskaźników mediowych.

Projekt Outdoor Track jest realizowany zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route. Badanie bazuje na następujących danych: natężenie ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych w oparciu o Macierze Ruchu przygotowane przez Biuro Inżynierii Transportu; dane o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców w oparciu o technologie GPS zrealizowane przez instytuty Kantar Millward Brown oraz IPSOS; baza danych o nośnikach reklamowych uwzględniająca wszystkie cechy fizyczne nośników (położenie nośnika, wymiary, wysokość, odległość od strumienie ruchu, clutter)

Zobacz: Nośniki Megaboard objęte badaniem Outdoor Track

Metodologia umożliwia wyliczenie kluczowych wskaźników mediowych i bardziej efektywne planowanie kampanii OOH.

Badanie objęło swoim zasięgiem 10 największych aglomeracji w Polsce tj.: warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską (w sumie 148 gmin w ramach 10 aglomeracji).

Autor: Justyna Dąbrowska-Cydzik

Więcej informacji: Outdoor Track

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter