3 Cytryny i 3 Pomarańcze w puszkach z identyfikacją od Czteryczwarte

Agencja Czteryczwarte Brand Design zaprojektowała nową identyfikację dla puszek 3 Cytryny i 3 Pomarańcze marki Zbyszko.

km
km
Udostępnij artykuł:
3 Cytryny i 3 Pomarańcze w puszkach z identyfikacją od Czteryczwarte

Napoje 3 Cytryny i 3 Pomarańcze w puszkach o pojemności 250 ml są kierowane prez Zbyszko do młodszych konsumentów i przeznaczone na różne okazje do spożycia.

Podstawowym zadaniem dla agencji Czteryczwarte było stworzenie opakowania, które będzie adresowane do młodych, żywiołowych i wesołych ludzi. W centrum projektu znalazła się trójka, w której umieszczono ilustracje charakteryzujące świat nastolatków. Design puszek koresponduje z butelkami – zachowany został kształt trójki oraz nasycone tło mające oddawać owocowy charakter produktu.

Ponadto w czasie projektowania uwzględniono właściwości charakterystyczne dla puszki, w związku z czym obrys trójki posiada metaliczny efekt, a ikony w niej umieszczone lekko połyskują. Ma to nadawać produktowi bardziej przestrzenny i dynamiczny wygląd.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami