31 tys. zdalnych nagrań w ciągu miesiąca w cyfrowej telewizji UPC

Ponad 31 tys. nagrań w telewizji cyfrowej UPC zaplanowano za pomocą internetu i aplikacji na telefony komórkowe w ciągu pierwszego miesiąca działania usługi zdalnego nagrywania - podał operator.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez UPC Polska wynika, że jej klienci wśród największych zalet  zdalnego nagrywania wymieniają możliwość szybkiego nagrania interesujących programów, prostotę i przejrzystość menu oraz dostępność w każdym miejscu i o każdej porze. Trzy czwarte z nich uznało nową usługę za jedną z trzech najbardziej potrzebnych opcji dodatkowych w telewizji cyfrowej UPC (obok UPC na żądanie i Przewodnika TV). Abonenci deklarują, że najchętniej z nowej usługi korzystaliby „kiedy coś wypadnie” i nie ma możliwości zdążenia na ulubiony program (81 proc.), popularne jest też korzystanie na urlopie (41 proc.) oraz w pracy, gdy planuje się rozrywkę na wieczór (19 proc.).

Usługa zdalnego nagrywania pozwala na zaplanowanie nagrywania programów na dekoderze UPC z twardym dyskiem za pomocą strony internetowej nagrywanie.upc.pl (dostępnej także w wersji na telefony komórkowe) oraz aplikacji na iPhona i iPada.

Sieć UPC Polska na koniec marca br. miała 408,1 tys. abonentów telewizji cyfrowej. Jak podał operator, obecnie blisko połowa jej klientów korzysta z dekoderów UPC Mediabox z funkcją nagrywania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK