40 proc. użytkowników polskich stron o modzie i urodzie to mężczyźni

Wśród polskich internautów odwiedzających serwisy o modzie i urodzie aż 40 proc. stanowią mężczyźni. Najczęściej z takich stron korzystają osoby mające poniżej 35 lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Badanie Megapanel PBI/Gemius pokazuje, że w lutym br. wśród polskich użytkowników stron poświęconych modzie i urodzie osoby w wieku 15-34 lat stanowiły 58 proc. W pozostałych grupach wiekowych odsetek osób korzystających z takich serwisów jest niższy niż odsetek wśród wszystkich internautów.

Najczęściej ze stron dotyczących mody i urody korzystają internauci ze średnim lub wyższym wykształceniem.

 

grafika

Pod względem miejsca zamieszkania nie ma znaczących różnic między użytkownikami serwisów modzie i urodzie a ogółem internautów. Tak więc internauci interesują się stronami na temat mody i urody niezależnie od wielkości miejscowości zamieszkania, podobnie jak niezależnie od częstości i stażu korzystania z internetu oraz swoich dochodów.

 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu