420 tys. widzów przyciąga co tydzień program „Jan Pospieszalski. Bliżej” w TVP Info

Nadawany w TVP Info drugi sezon programu „Jan Pospieszalski. Bliżej” gromadzi co tydzień 420 tys. widzów. Talk-show wygrywa z propozycjami konkurencyjnych stacji newsowych i poprawia wyniki stacji względem analogicznego okresu ub.r.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze siedem odcinków drugiego sezonu programu Jana Pospieszalskiego (pokazanych w okresie od 7 września do 18 października br.) oglądało średnio 419 tys. widzów, co przełożyło się na 4,72 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 1,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program „Jan Pospieszalski. Bliżej” na antenie TVP Info emitowany jest w czwartki o godz. 22.30.

Najchętniej oglądany odcinek magazynu w analizowanym okresie wyemitowano 11 października br. Obejrzało go 583 tys. widzów przy udziale wynoszącym 6,41 proc. Jego gośćmi byli prof. Kazimierz Nowaczyk, Antoni Macierewicz i wnuczek Anny Walentynowicz - Piotr. Widownia pozostałych wydań nie przekroczyła już 500 tys. osób.

W czasie emisji programu „Jan Pospieszalski. Bliżej” TVP Info wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN 24 (4,09 proc. udziału; „Szkło kontaktowe”, „Dzień po dniu”), a trzecie - Polsat News (0,50 proc.; „Wydarzenia Opinie Komentarze”, serwis informacyjny). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest jednak TVN24.

Audycja Jana Pospieszalskiego ma wyższą widownię niż TVP Info notowało w jego paśmie emisji w analogicznym okresie ub.r. - wtedy kanał śledziło bowiem 353 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 3,73 proc. i 1,64 proc.

grafika

Jan Pospieszalski (fot. TVP)

Program "Jan Pospieszalski: Bliżej" emitowany jest od listopada ub.r. Ma on formułę talk-show, prezentowane są w nim też reportaże o charakterze śledczym.

Widownia “Bliżej” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w paśmie emisji programu

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"