4Frame: Piotr Zawałło dyrektorem kreatywnym, Emila Klepacka PR managerem

Do zespołu agencji reklamowej 4Frame dołączył nowy dyrektor kreatywny Piotr Zawałło, a Emilia Klepacka objęła w niej stanowisko PR managera. Ich zatrudnienie związane jest z wzmocnieniem kompetencji w obszarze działań 360.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
4Frame: Piotr Zawałło dyrektorem kreatywnym, Emila Klepacka PR managerem

Piotr Zawałło, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego posiada dwudziestoletnie doświadczenie w reklamie. Przez wiele lat związany był z dużymi agencjami takimi jak J. Walter Thompson Polska, Cheil Polska, TBWA, BBDO czy Euro RSCG 4D.

Emilia Klepacka, obejmująca w 4Frame stanowisko PR managera, będzie odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną agencji oraz za wsparcie PR dla klientów agencji podczas realizowanych kampanii. Do jej zadań należy m.in. umacnianie wizerunku firmy i świadomości jej szerokich kompetencji.

Klepacka ma ponad 5-letnie doświadczenie w public relations. Wcześniej związana była z agencją ATW Communications, gdzie zajmowała stanowisko PR managera. Przed przejściem do branży PR współpracowała z Polską Agencją Prasową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały