7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations

Ponad 900 citylightów i 300 billboardów wykorzystano w kampaniireklamowej 7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations, który w dniach13-19 września odbędzie się w Krakowie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Poza nośnikami outdoorowymi w kampanii wykorzystano także:reklamy prasowe i  działania BTL, a całość wsparto działaniami winternecie.

Za przygotowanie kreacji i zakup nośników odpowiada działpromocji Krakowskiego Biura Festiwalowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej