80 procent użytkowników Netflixa płaci tylko temu serwisowi, subskrybenci konkurentów o wiele mniej lojalni

Z badań firmy analitycznej Second Measure wynika, że użytkownicy Netflixa w Stanach Zjednoczonych są wobec niego lojalni - 80 procent nie kupuje subskrypcji w innych serwisach VoD. Inaczej jest wśród konkurentów Netflixa, gdzie subskrybenci płacą za usługi na kilku różnych platformach streamingowych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
80 procent użytkowników Netflixa  płaci tylko temu serwisowi, subskrybenci konkurentów o wiele mniej lojalni

Raport Second Measure wskazuje, że spośród największych serwisów streamingowych w USA Netflix (z bazą prawie 53 mln subskrybentów na terenie Stanów Zjednoczonych) posiada najbardziej wierną rzeszę klientów.

Według badań 80 proc. użytkowników Netflixa przyznaje, że nie korzysta z usług innych serwisów VoD. To najlepszy wynik w zestawieniu – na 2. pozycji znalazła się platforma DirectTV Now (41,2 proc. wyłącznych użytkowników) oraz Hulu (36,8 proc.).

grafika

Spośród pozostałych 20 proc. użytkowników Netflixa korzystających z konkurencyjnych platform najwyższy odsetek (17,14 proc.) subskrybuje także Hulu, a 0,59 proc. ofertę HBO Now.

Z kolei 62,38 proc. subskrybentów HBO Now ma także wykupiony abonament w Netflixie, wysoki odsetek takich użytkowników (61 proc.) występuje też wśród odbiorców platformy Hulu.

grafika
ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej