ABC chce stworzyć internetową platformę dystrybucyjną

Amerykańska stacja telewizyjna ABC prowadzi rozmowy z wielomaserwisami internetowymi w celu stworzenia cyfrowej platformydystrybucyjnej dla swoich programów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak donosi serwis iMedia Connection, ABC idzie śladem innychamerykańskich telewizji, które najpierw stawiały tylko na swojąwłasną stronę w sieci, by dopiero później szukać internetowychpartnerów. Wszystko po to, żeby poszerzyć swój internetowy zasięg iuzyskać dodatkowe dochody.

Przed około czterema miesiącami telewizja CBS zawarła takieporozumienia dystrybucyjne m.in. z AOL, MSN i CNET Networks, tymsamym tworząc sieć o nazwie Interactive Audience Network. Z koleistacje Fox i NBC niedługo mają wystartować z serwisem Hulu, równieżangażując partnerów zewnętrznych.

ABC nie podaje żadnych nazw firm, z którymi prowadzi rozmowy.Nieoficjalnie mówi się, że chodzi o takich partnerów jak AOL,Comcast, MSN, MySpace i Yahoo.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style